story begin here . . .

story begin here . . .

Tuesday, February 18, 2014

surat kiriman rasmi dari hati . . .

assalamualaikum w.b.t.

hari ni aku berdiri disini setelah sebulan lebih meninggalkan belog ini adalah untuk mengadu domba segala masalah yang menimpa aku di pengawalan semester ini..

Ya Allah Ya Rabbi..
semakin bertambah dugaan yang harus aku hadapi untuk semester 4 ni..dah la credit hour yang sepatutnya cuma 21 dinaikkan kepada 25..lepas tu malam ni pulak dapat kad keluar masuk upnm.. Bermulanya minggu depan semua pelajar upnm yang nak berurusan di luar kawasan campus diwajibkan menggunakan kad keluar masuk. Ya Allah, Tan Sri nc layan kami semua ni macam budak sekolah asrama penuh!! Tolonglaa.. Dah bermacam bantahan dikemukakan oleh pelajar-pelajar. Tapi yang hanya mampu dijawab oleh pihak pengurusan "korang semua ni nak berjaya kena patuh setiap arahan dan peraturan yang upnm dah buat."
Aku sangat sayangkan upnm dan semua warga upnm yang sangat perihatin.. Terima kasih sangat-sangat sebab buat kami semua student upnm ni rasa kembali ke zaman kanak-kanak ribena. Yeahh! aku ni ada rasa nak pi cium pala botak Tan Sri tu tau. Sayang sangat kat dia.

Di sini aku nak menasihati supaya janganlah sesekali bermimpi atau berangan nak masuk UPNM...sebab sekali hampa masuk upnm, mimpi yang sebelum ni indah hanya tinggal kenangan.. masuk sini memang nightmare 3 tahun..

sekian untuk post kali ni..

Yang Benar,
Hati yang sangat-sangat sakit
(Setiausaha agung blog ini)

No comments:

Post a Comment