story begin here . . .

story begin here . . .

Sunday, January 5, 2014

flying kiss . . .

OMG...berita panas uollss..haha..xdak la panas sangat pun sebenarnya..

hari ni aku lepak library.. tak sangka pulak jumpa org yang mengaku dia crush dgn aku..haha
malu sebenarnya tapi bajet cool la.. beberapa minggu yang lalu aku dapat surat cinta dari si dia ni..dalam tu ada tulis pasal luahan hati dia + lagu encik mimpi-rindukanlah. boleh pulak dia mai dok lepak depan meja aku duduk ni..banyak lagi meja lain kot nak jugak duduk kat situ. dah la duduk menghadap aku..sakit betul hati ni..

Sejam berlalu, dia dgn kawan-kawan dia pun bangun sebabnya sat gi dia ada paper apa tah.. boleh dia lambai-lambai tangan dia pas tu wat flying kiss..Tolong laa. haishh! dalam hati ni kata tak tau cam na nak hadapi dunia sebabnya boleh dikatakan setiap hari aku akan terserempak dengan dia..

2 comments:

  1. fuyoooo~ haha. abam upnm mnat kt akak upnm kiter wehhh. hot story niehh. hahaha. gud luck syikah :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen hangat habis..haha..masalahnya aku xminat kat dia..naik rimas kot..brrrr!

      Delete